Jedná se o didaktickou pomůcku, která se používá kolektivně a při hře ve třídě se jí může najednou účastnit až 25 dětí. Cílem je rozvoj prostorové orientace a vnímání postranních poloh prostřednictvím prostorových pojmů: nahoře - dole, uvnitř - venku, před - za a vlevo - vpravo.
Skládá se ze dvou her, které se zakládají na skutečnosti znázorněné na fotografiích představujících stejné pojmy, ale ve dvou rozdílných úrovních: Opačný stav a prostorová orientace. Při každé z těchto her má dítě hrací kartu se 6 fotografiemi, na které se nacházejí dvě zvířátka v různém postavení vůči budce, která je porovnávacím středobodem. Zároveň i učitelka má stejnou budku a příslušná zvířátka umisťuje na různá místa kolem budky, tak aby to děti viděli. Děti postupně sledují jednotlivá umístění a porovnávají je se svým, zda volili správně. Pokud ano, položí na toto místo kulatou známku. Tímto způsobem se pokračuje do té doby, až jedno z dětí zaplní na své kartě všechny polohy na ní znázorněné.
Při hře opačný stav se jedná o významově opačné pojmy: nahoře - dole, vpředu - vzadu atd., přičemž se používají čtyři různá zvířátka. Na každé fotografii jsou znázorněna dvě z těchto zvířátek, vždy ve vzájemně opačné poloze.
Při hře prostorová orientace se pojmy kombinují všemi možnými způsoby a na každé fotografii je vždy jeden pes a jedna kočka na různých místech.
Obsah: 1 budka a 4 figurky zvířátek (pes, kočka, veverka a zajíc)
25 hracích karet potištěných po obou stranách
150 kulatých hracích známek
pedagogický návod a pokyny na realizaci činností, kufřík